Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Towards an integrated theory of forest products marketing

proceedings of Forest Products Marketing Seminar, Hyytiälä Forest Station, January 9-12, 1994

Heikki Juslin

Kirjasarja: Helsingin yliopiston metsäekonomian laitoksen julkaisuja, osa 1

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

Towards an integrated theory of forest products ma...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "Towards an integrated theory of forest products marketing" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

University of Helsinki, Department of Forest Economics

Sidosasu

ISBN

9514566602

9789514566608

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-