Towards an integrated theory of forest products marketing
proceedings of Forest Products Marketing Seminar, Hyytiälä Forest Station, January 9-12, 1994
Heikki Juslin
Kirjasarja: Helsingin yliopiston metsäekonomian laitoksen julkaisuja, osa 1
Tuote ei saatavilla
Towards an integrated theory of forest products ma...
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "Towards an integrated theory of forest products marketing" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
University of Helsinki, Department of Forest Economics
Sidosasu
ISBN
9514566602
9789514566608
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-