The advertised mind
groundbreaking insights into how our brains respond to advertising
Erik Du Plessis
Tuote ei saatavilla
The advertised mind : groundbreaking insights into...
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "The advertised mind" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Kogan Page
Sidosasu
ISBN
074945024X
9780749450243
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:678:"Research by Erik du Plessis has helped show that the strongest factor predicting an advertisement's success is how much the ad is liked. In The Advertised Mind, du Plessis draws on information about the working of the human brain from psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. He uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised. He explores what "ad-liking" really means and suggests how this emerging paradigm could lead to a new phase in the ongoing effort to obtain maximum return from advertising spending.";