Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

The advertised mind

groundbreaking insights into how our brains respond to advertising

Erik Du Plessis

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

The advertised mind : groundbreaking insights into...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "The advertised mind" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Kogan Page

Sidosasu

ISBN

074945024X

9780749450243

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:678:"Research by Erik du Plessis has helped show that the strongest factor predicting an advertisement's success is how much the ad is liked. In The Advertised Mind, du Plessis draws on information about the working of the human brain from psychologists, neurologists and artificial intelligence specialists. He uses this research to suggest why emotion is such an important factor in establishing a firm memory of an advertisement and predisposing consumers to buy the brand that is being advertised. He explores what "ad-liking" really means and suggests how this emerging paradigm could lead to a new phase in the ongoing effort to obtain maximum return from advertising spending.";

Aiheet

Advertising.

Psychological aspects.

Research.

Human information processing.

Neuromarketing.

Shopping.

mainonta

psykologia

markkinointi

kulutus

kuluttajakäyttäytyminen

tutkimus

shopping

consumption

consumer behaviour

psychology

marketing

Business & Economics