Strategic communication, social media and democracy
the challenge of the digital naturals
W. Timothy Coombs
Kirjasarja: Routledge new directions in public relations and communication research
Tuote ei saatavilla
Strategic communication, social media and democrac...
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "Strategic communication, social media and democracy" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Routledge
Sidosasu
ISBN
1138841161
9781138841161
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:1048:"Today almost everyone in the developed world spends time online and anyone involved in strategic communication must think digitally. The magnitude of change may be up for debate but the trend is unstoppable, dramatically reconfiguring business models, organisational structures and even the practice of democracy. Strategic Communication, Social Media and Democracy provides a wholly new framework for understanding this reality, a reality that is transforming the way both practitioners and theoreticians navigate this fast-moving environment. Firmly rooted in empirical research, and resisting the lure of over-optimistic communication dreams, it explores both the potential that social media offers for changing the relationships between organisations and stakeholders, and critically analyses what has been achieved so far. This innovative text will be of great interest to researchers, educators and advanced students in strategic communications, public relations, corporate communication, new media, social media and communication management.";