Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Strategic communication, social media and democracy

the challenge of the digital naturals

W. Timothy Coombs

Kirjasarja: Routledge new directions in public relations and communication research

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

Strategic communication, social media and democrac...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "Strategic communication, social media and democracy" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Routledge

Sidosasu

ISBN

1138841161

9781138841161

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:1048:"Today almost everyone in the developed world spends time online and anyone involved in strategic communication must think digitally. The magnitude of change may be up for debate but the trend is unstoppable, dramatically reconfiguring business models, organisational structures and even the practice of democracy. Strategic Communication, Social Media and Democracy provides a wholly new framework for understanding this reality, a reality that is transforming the way both practitioners and theoreticians navigate this fast-moving environment. Firmly rooted in empirical research, and resisting the lure of over-optimistic communication dreams, it explores both the potential that social media offers for changing the relationships between organisations and stakeholders, and critically analyses what has been achieved so far. This innovative text will be of great interest to researchers, educators and advanced students in strategic communications, public relations, corporate communication, new media, social media and communication management.";

Aiheet

sosiaalinen media

verkkoviestintä

organisaatioviestintä

organisaatiokäyttäytyminen

Social media.

Economic aspects.

Public relations.

Organizational behavior.

Business & Economics