
Tiedot
Routledge
2013
englanti
267
-
-
Aiheet
Music trade., Music entrepreneurship., musiikkiteollisuus, johtaminen, yrittäjyys, markkinointi, myynti, managerit, populaarimusiikki, media, ylikansallinen kulttuuri, musiikkiala, viihdeteollisuus, kustannustoiminta, tekijänoikeus, kustannussopimukset, Business & Economics
Teoksen yleistiedot
Introduction to the music industry
an entrepreneurial approach
Routledge • 2013
ISBN: 9780415896382
Esittely
s:1052:"Introduction to the Music Industry: An Entrepreneurial Approach is an introductory textbook that offers a fresh look at one of the fastest-changing businesses in the world today. Emphasizing the importance of entrepreneurial thinking for the music industry, this textbook engages college-level students in learning the fundamentals of the music business while discovering ways to shape the industry's future. Every chapter explores the inner workings of the music industry, using creative problem-solving exercises, discussion questions, collaborative projects, case studies, hands-on activities, and inspiring stories of actual music entrepreneurs. The textbook's companion website provides multi-media content, study guides, and an instructor's manual with lesson plans and suggestions for assessing students' work. This book will be beneficial to students who want to learn the basics of the music industry and be involved in some way, whether a professional working in support of artists, or an artist trying to launch his or her performing career.";
Tuotteet
Teosta "Introduction to the music industry" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tuote-ehdotukset
Tuote-ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen nimeen, tekijään tai tuoteryhmään.