Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

An examination of advertising repetition effects by means of learning theory

Pirjo Vuokko

Kirjasarja: Työpapereita / Helsingin kauppakorkeakoulu. F, osa 183

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

An examination of advertising repetition effects b...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "An examination of advertising repetition effects by means of learning theory" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Helsingin kauppakorkeakoulu

Sidosasu

ISBN

9517003021

9789517003025

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Kirjasarja

Työpapereita / Helsingin kauppakorkeakoulu. F, osa 183