Tuote ei saatavilla
The VR book : human-centered design for virtual re...
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "The VR book" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Morgan & Claypool
Sidosasu
Sidottu
ISBN
1970001127
9781970001129
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Kirjasarja
ACM books
Esittely
Virtual reality (VR) can provide our minds with direct access to digital media in a way that seemingly has no limits. However, creating compelling VR experiences is an incredibly complex challenge. When VR is done well, the results are brilliant and pleasurable experiences that go beyond what we can do in the real world. When VR is done badly, not only is the system frustrating to use, but it can result in sickness. There are many causes of bad VR; some failures come from the limitations of technology, but many come from a lack of understanding perception, interaction, design principles, and real users. This book discusses these issues by emphasizing the human element of VR. The fact is, if we do not get the human element correct, then no amount of technology will make VR anything more than an interesting tool confined to research laboratories. Even when VR principles are fully understood, the first implementation is rarely novel and almost never ideal due to the complex nature of VR and the countless possibilities that can be created. The VR principles discussed in this book will enable readers to intelligently experiment with the rules and iteratively design towards innovative experiences.