Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

The VR book

human-centered design for virtual reality

Jason Jerald

Kirjasarja: ACM books

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

The VR book : human-centered design for virtual re...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "The VR book" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Morgan & Claypool

Sidosasu

Sidottu

ISBN

1970001127

9781970001129

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Kirjasarja

ACM books

Esittely

Virtual reality (VR) can provide our minds with direct access to digital media in a way that seemingly has no limits. However, creating compelling VR experiences is an incredibly complex challenge. When VR is done well, the results are brilliant and pleasurable experiences that go beyond what we can do in the real world. When VR is done badly, not only is the system frustrating to use, but it can result in sickness. There are many causes of bad VR; some failures come from the limitations of technology, but many come from a lack of understanding perception, interaction, design principles, and real users. This book discusses these issues by emphasizing the human element of VR. The fact is, if we do not get the human element correct, then no amount of technology will make VR anything more than an interesting tool confined to research laboratories. Even when VR principles are fully understood, the first implementation is rarely novel and almost never ideal due to the complex nature of VR and the countless possibilities that can be created. The VR principles discussed in this book will enable readers to intelligently experiment with the rules and iteratively design towards innovative experiences.

Aiheet

Virtual reality.

Human-computer interaction.

virtuaalitodellisuus

ihminen-konejärjestelmät

käyttäjäkokemus