Marketing management
a relationship marketing perspective
Tuote ei saatavilla
Marketing management : a relationship marketing pe...
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "Marketing management" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Palgrave Macmillan
Sidosasu
ISBN
0333777506
9780333777503
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
englanti
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
s:972:"Marketing Management: A Relationship Marketing Perspective is an introduction to the principles of marketing management with a relationship perspective integrated throughout. Through the book contributors explore five key areas: * The Role of Relationship Marketing in Business * The Customer Retention Audit * Creating Customer Value Through the Expanded Marketing Mix * Planning and Organising for Relationship Marketing * Relationship Marketing in Action With insightful graphics, mini case studies and numerous real-world examples, Marketing Management is an ideal text for MBA students, postgraduates and professionals seeking a topical introduction to leading edge management and marketing thinking. Final year undergraduates of business will also benefit from this well-written, highly accessible text. Also available is a companion website with extra features to accompany the text, please take a look by clicking below -http://www.palgrave.com/business/cranfield/";