
Tiedot
Julkaisija
-
Vuosi
1998
Kieli
-
Sivut
-
Sidosasu
-
Tuoteryhmät
-
Teoksen yleistiedot
Mainonnan kansainväliset perussäännöt = International code of advertising practice 1997.
1998
ISBN: 9789525262018
Tuotteet
Teosta "Mainonnan kansainväliset perussäännöt = International code of advertising practice 1997." ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tuote-ehdotukset
Tuote-ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen nimeen, tekijään tai tuoteryhmään.