Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Tiedot

Julkaisija

-

Vuosi

1998

Kieli

-

Sivut

-

Sidosasu

-

Tuoteryhmät

-

Teoksen yleistiedot

Mainonnan kansainväliset perussäännöt = International code of advertising practice 1997.

1998

ISBN: 9789525262018

Tuotteet

Teosta "Mainonnan kansainväliset perussäännöt = International code of advertising practice 1997." ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tuote-ehdotukset

Tuote-ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen nimeen, tekijään tai tuoteryhmään.

Antikvaari.fi

Etusivu

Asiakaspalvelu

Kirjailijat

Kirjasarjat

Kirjallisuuspalkinnot

Finlandia

Hae tuotteita

Kirjaverkko Oy © 2022