Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu
Etusivu
Hae tuotteita
Kirjailijat
Kirjasarjat
Kauppiaat
Teoksen yleistiedot

Go logo!

a handbook to the art of global branding : 12 keys to creating successful global brands

Cato Mac

ISBN: 9781592535170
Rockport • 2010
Kieli
englanti
Tuoteryhmät
-
Sidosasu
-
Sivumäärä
208
Aiheet
logot, käyttögrafiikka, liikemerkit, tunnukset, Design
Esittely

s:571:"Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both “commercial persuasion” and “societal persuasion” branding—and looks closely at the crucial role creative brand warriors play in building and sustaining winning designs. A primary focus is on exploring what it takes to be a successful creative in the global branding wars as defined by the 12 branding determinants. Global brands, such as Starbucks, Google, Burger King, Delta Airlines, and more, demonstrate the unique traits that make them successful brands.";

Teosta ei ole tällä hetkellä saatavilla
Selaa

Etusivu

Kauppiaat

Kirjailijat

Kirjasarjat

Hae tuotteita

Ostoskori

Kirjaudu

Luo asiakastili

Asiakaspalvelu

Kirjaverkko Oy © 2022