Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu
Etusivu
Hae tuotteita
Kirjailijat
Kirjasarjat
Kauppiaat
Tuotteen yleistiedot

Consumer behavior knowledge for effective sports and event marketing

Lynn R. Kahle

ISBN: 9780415873581
Routledge • 2011
Kieli
englanti
Tuoteryhmät
-
Sidosasu
-
Sivumäärä
-
Aiheet
tapahtumat, markkinointi, markkinointiviestintä, tapahtumatuotanto, kuluttajakäyttäytyminen, käyttäytymisanalyysi, penkkiurheilu, urheilukilpailut, fanius, yleisötutkimus, asiakassegmentointi, yritysvastuu, urheilijat, liikuntaharrastus, liikuntakulttuuri, liikuntatapahtumat, kokemukset, sponsorointi, marketing, marketing communication, consumer behavior, sports marketing, event marketing, Business & Economics
Esittely

s:776:"The growing complexity and importance of sports and event marketing has pushed scholars and practitioners to apply sophisticated marketing thinking and applications to these topics. This book deals with the professional development in the sense that sports marketing can be viewed as an application of consumer behavior research. Readers will learn about new opportunities in using consumer behavior knowledge effectively in the areas of: influencing behaviors in society and sports; building relationships with consumers through sports and events; and providing services to consumers through sport and event sponsorships. This book, by a superb group of authors, includes comprehensive reviews, innovative conceptual pieces, empirical research and rigorous attention to data.";

Teosta ei ole tällä hetkellä saatavilla
Selaa

Etusivu

Kauppiaat

Kirjailijat

Kirjasarjat

Hae tuotteita

Ostoskori

Kirjaudu

Luo asiakastili

Asiakaspalvelu

Kirjaverkko Oy © 2022