Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Tiedot

Julkaisija

Routledge

Vuosi

2008

Kieli

englanti

Sivut

326

Sidosasu

-

Tuoteryhmät

-

Kirjasarjassa

Cultural spaces series

Aiheet

mainonta, markkinointi, mielikuvat, kampanjat, brandit, imago, kaupungit, Corrective advertising., Advocacy advertising., Mass media and business., Public relations., Press coverage., New York (N.Y.), brands, Architecture

Teoksen yleistiedot

Branding New York

how a city in crisis was sold to the world

Miriam Greenberg

Routledge • 2008

ISBN: 9780415954419

Esittely

s:544:"Winner of the 2009 Robert Park Book Award for best Community and Urban Sociology book! Branding New York traces the rise of New York City as a brand and the resultant transformation of urban politics and public life. Greenberg addresses the role of "image" in urban history, showing who produces brands and how, and demonstrates the enormous consequences of branding. She shows that the branding of New York was not simply a marketing tool; rather it was a political strategy meant to legitimatize market-based solutions over social objectives.";

Tuotteet

Teosta "Branding New York" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tuote-ehdotukset

Tuote-ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen nimeen, tekijään tai tuoteryhmään.

Antikvaari.fi

Etusivu

Asiakaspalvelu

Kirjailijat

Kirjasarjat

Kirjallisuuspalkinnot

Finlandia

Hae tuotteita

Kirjaverkko Oy © 2022