Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Branding New York

how a city in crisis was sold to the world

Miriam Greenberg

Kirjasarja: Cultural spaces series

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

Branding New York : how a city in crisis was sold...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "Branding New York" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Routledge

Sidosasu

ISBN

041595441X

9780415954419

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

englanti

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

s:544:"Winner of the 2009 Robert Park Book Award for best Community and Urban Sociology book! Branding New York traces the rise of New York City as a brand and the resultant transformation of urban politics and public life. Greenberg addresses the role of "image" in urban history, showing who produces brands and how, and demonstrates the enormous consequences of branding. She shows that the branding of New York was not simply a marketing tool; rather it was a political strategy meant to legitimatize market-based solutions over social objectives.";

Aiheet

mainonta

markkinointi

mielikuvat

kampanjat

brandit

imago

kaupungit

Corrective advertising.

Advocacy advertising.

Mass media and business.

Public relations.

Press coverage.

New York (N.Y.)

brands

Architecture