
Tiedot
Routledge
2008
englanti
326
-
-
Kirjasarjassa
Cultural spaces series
Aiheet
mainonta, markkinointi, mielikuvat, kampanjat, brandit, imago, kaupungit, Corrective advertising., Advocacy advertising., Mass media and business., Public relations., Press coverage., New York (N.Y.), brands, Architecture
Teoksen yleistiedot
Branding New York
how a city in crisis was sold to the world
Esittely
s:544:"Winner of the 2009 Robert Park Book Award for best Community and Urban Sociology book! Branding New York traces the rise of New York City as a brand and the resultant transformation of urban politics and public life. Greenberg addresses the role of "image" in urban history, showing who produces brands and how, and demonstrates the enormous consequences of branding. She shows that the branding of New York was not simply a marketing tool; rather it was a political strategy meant to legitimatize market-based solutions over social objectives.";
Tuotteet
Teosta "Branding New York" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tuote-ehdotukset
Tuote-ehdotukset perustuvat esitetyn tuotteen nimeen, tekijään tai tuoteryhmään.