Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Käsilaukun syvin olemus

Hadley Freeman

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Valitse kunto

Valittu tuote

Freeman Hadley : Käsilaukun syvin olemus - Opas (melkein) kaikkeen muo...

7,00 €

Käytetty - erinomainen (K4)

Sidottu kansipaperi

2009 / 1.

Kirstin Kirjahuone

Haetaan tuotteita...











Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Atena

Sidosasu

Sidottu, kansipaperi

ISBN

9517965672

9789517965675

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

suomi

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

Käsi ylös, jos olet kokenut epätoivon hetkiä vaatekaapillasi tai tehnyt mauttoman heräteostoksen! Entä oletko uhmannut kohtaloa hoippumalla liian korkeilla koroilla tai hikoillut kaupoissa talvitakkia etsiessäsi? Tämä kirja ymmärtää sinua ja muistuttaa, että kukaan ei ole täydellinen - paitsi catwalkilla poseeraava huippumalli. Muotitoimittaja Hadley Freeman ruotii kirjassaan muodin ihanuutta ja turhuutta. Mihin designlaukkujen vetovoima perustuu? Onko muodikkaiden treenivaatteiden haaliminen ihana tekosyy vältellä itse treenaamista? Miksi tietyt hupaisat trendit palaavat kerta toisensa jälkeen koristamaan näyteikkunoita? Käsilaukun syvin olemus kysyy, onko muoti vain mainostajien ovela juoni saada meidät haluamaan jotain mitä emme todella tarvitse - vai onko siinä kyse itseilmaisusta ja yksilöllisyydestä? Aseistariisuvan itseironisella tyylillä Freeman pudottaa muotimaailman jalustalta ja julistaa, että muotiraamatun orjallinen noudattaminen on pass$/e. Tämä kirja on kuin trendikäs isosisko, joka osaa aina pukeutua täydellisesti ja uskaltaa puhua ääneen niistä pienistä noloista pukeutumismokista, joihin jokainen on joskus sortunut. Freeman muistuttaa myös, että vaikka D&G:n käsilaukut ovat ilmiömäisiä, onneksi elämässä on muutakin. Hadley Freeman (s. 1978) on syntynyt New Yorkissa ja muuttanut sittemmin Lontooseen. Hän pitää supersuosittua Ask Hadley -muotipalstaa Guardianissa ja kirjoittaa mm. Vogueen ja Elleen. Piirroskuvitus.

Aiheet

muoti

pukeutuminen

asusteet

trendit

tyylit

viihdeteollisuus

populaarikulttuuri