Politiikka ja mediajulkisuus
Juha Herkman
Tuote ei saatavilla
Politiikka ja mediajulkisuus
Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!
Haetaan tuotteita...
Teosta "Politiikka ja mediajulkisuus" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.
Samankaltaiset tuotteet
Haetaan...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Vastapaino
Sidosasu
Nidottu
ISBN
9517683251
9789517683258
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
suomi
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
Miksi suomalaiset kokevat, että median valta on kasvanut? Mitä mediajulkisuus tekee politiikalle? Onko sosiaalisesta mediasta politiikan muutosvoimaksi? Politiikka ja mediajulkisuus on ensimmäinen suomenkielinen akateeminen oppikirja, joka keskittyy politiikan ja median epäpyhään liittoon. Se astuu politiikan ja viestinnän tutkimuksen väliin ja pyrkii tuottamaan kokonaiskuvaa tästä ajankohtaisesta ilmiöstä. Politiikka ja mediajulkisuus käy läpi keskeisiä politiikan mediajulkisuutta ravistelleita muutoksia intimisoitumisesta viestinnän professionalisoitumiseen ja median kaupallistumisesta sosiaalisen median nousuun. Samalla tarkentuu kuva siitä, miksi puoluepolitiikka kiinnostaa jatkuvasti harvempia ja miksi edustuksellinen demokratia tuntuu olevan monissa länsimaissa kriisissä. Politiikka ja mediajulkisuus hahmottelee myös keinoja, joilla tästä kriisistä voisi päästä ulos. Dosentti, YTT Juha Herkman työskentelee mediatutkijana Tampereen yliopistossa ja on aiemmin kirjoittanut muun muassa teokset Audiovisuaalinen mediakulttuuri (2001) ja Kriittinen mediakasvatus (2007).