Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa

Kuntoluokitus
K5 - uusi
K4 - erinomainen
K3 - hyva
K2 - tyydyttava
K1 - kehno

Etusivu - Haku - Muu tieto ja tutkimus - A multi-stakeholder perspective on sustainable marketing -

A multi-stakeholder perspective on sustainable marketing

Tekijä:
ISBN: 9789524846103
Tuoteryhmä: Muu tieto ja tutkimus
Kustantaja:Juvenes
Kieli: suomi
Painovuosi: 2013
Painos: 1
Sivumäärä: 100+liite
Sidonta: Nidottu, kansikuva
Kunto: K3 (K5=uusi, K4=erinomainen, K3=hyvä, K2=tyydyttävä, K1=kehno)
Saatavilla: 1 kpl

Hinta: 12,00 €     Osta »

Lisätietoa: Yliopiston poistoja


12,00 EUR
Kauppias:
Booksbymuni, Rovaniemi

Kauppiaan toimitusehdot: Alle 500g kirjat Suomi, mukaan lukien Ahvenanmaa 4. Paketit muuten koon mukaan. Poistoissa pokkaria ja pientä kirjaa joissa osassa posti kuuluu hintaan. (Positiivista jos mainitsee tilatessa, en aina huomaa). Min 60€ tilaukset manner-Suomessa aina sisältäen postikulut. Mainoskanava telegram avattu. Satunnaisia tiedotteita alet/poistot/ kansikuva ei kestä Instagram sensuuria tms https://t.me/joinchat/Ejz7mR3AvVt27sHeijJcyw

« Takaisin