Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Akatemiasta markkinapaikalle

johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

Anu Puusa

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Valitse kunto

Ehdotettu tuote

Juuti Pauli, Puusa Anu, Reijonen Helen, Laukkanen Tommi : Akatemiasta...

22,00 €

Toimitus Suomeen 5,90 €

Yhteensä 27,90 €

Käytetty - hyvä (K3)

Sidottu, kuvakannet

2012 / 1.

Antikvariaatti Boo K. Radley

Haetaan tuotteita...











Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Talentum

Sidosasu

Sidottu, kuvakannet

ISBN

9521419849

9789521419843

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

suomi

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

Kauppakorkeakoulun pääsykoekirja 2014. Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteiseksi palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoittaa lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasrajapinnan hallinnan, ja mielenkiintoiset case-esimerkit rikastuttavat tekstiä. Kirja ottaa huomioon tämän päivän liiketoiminnan haasteet ja mahdollisuudet sekä luotsaa lukijaa kohti kestävää ja kannattavaa tulevaisuuden liiketoimintaa. Kirja on suunniteltu opetuksen tarpeisiin erityisesti kauppatieteissä. Se soveltuu korkeakoulujen ja yliopisto-opiskelijoiden käyttöön sekä aikuis- ja täydennyskoulutuksen tarpeisiin. Sopii myös liike-elämän toimijoille, niin esimiehille kuin muillekin organisaation avainhenkilöille.

Aiheet

Uotila, Lauri.

Neilimo, Kari.

Kakkonen, Kyösti.

Virtaala, Matias.

Fazer.

Blancco (yhtiö)

johtaminen

markkinointi

organisaatio

strategia

työ

työelämä

liike-elämä

asiakkaat

palvelut

management

marketing

organization

strategy

work

working life

business life

customers

service

strateginen suunnittelu

kilpailu

kuluttajakäyttäytyminen

yritysasiakkaat

imago

brändit

henkilöstöjohtaminen

aineeton pääoma

alaistaidot

palveluliiketoiminta