Valitse kunto
Ehdotettu tuote
Juuti Pauli, Puusa Anu, Reijonen Helen, Laukkanen Tommi : Akatemiasta...
22,00 €
Käytetty - hyvä (K3)
Sidottu, kuvakannet
2012 / 1.
Antikvariaatti Boo K. Radley
Haetaan tuotteita...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Talentum
Sidosasu
Sidottu, kuvakannet
ISBN
9521419849
9789521419843
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
suomi
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
Kauppakorkeakoulun pääsykoekirja 2014. Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteiseksi palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoittaa lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasrajapinnan hallinnan, ja mielenkiintoiset case-esimerkit rikastuttavat tekstiä. Kirja ottaa huomioon tämän päivän liiketoiminnan haasteet ja mahdollisuudet sekä luotsaa lukijaa kohti kestävää ja kannattavaa tulevaisuuden liiketoimintaa. Kirja on suunniteltu opetuksen tarpeisiin erityisesti kauppatieteissä. Se soveltuu korkeakoulujen ja yliopisto-opiskelijoiden käyttöön sekä aikuis- ja täydennyskoulutuksen tarpeisiin. Sopii myös liike-elämän toimijoille, niin esimiehille kuin muillekin organisaation avainhenkilöille.
Aiheet
Uotila, Lauri.
Neilimo, Kari.
Kakkonen, Kyösti.
Virtaala, Matias.
Fazer.
Blancco (yhtiö)
johtaminen
markkinointi
organisaatio
strategia
työ
työelämä
liike-elämä
asiakkaat
palvelut
management
marketing
organization
strategy
work
working life
business life
customers
service
strateginen suunnittelu
kilpailu
kuluttajakäyttäytyminen
yritysasiakkaat
imago
brändit
henkilöstöjohtaminen
aineeton pääoma
alaistaidot
palveluliiketoiminta