Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa

Kuntoluokitus
K5 - uusi
K4 - erinomainen
K3 - hyva
K2 - tyydyttava
K1 - kehno

Etusivu - Haku - Musiikki - Konsertissa kävijän taskusanasto - Mikkonen Henna, Rimpiläinen Suvi

Konsertissa kävijän taskusanasto

Tekijä: Mikkonen Henna, Rimpiläinen Suvi
ISBN:
Tuoteryhmä: Musiikki
Kustantaja:Minerva
Kieli: suomi
Painovuosi: 2003
Painos: 1.
Sivumäärä: 127
Sidonta: Sidottu, ei kansipaperia
Kunto: K3 (K5=uusi, K4=erinomainen, K3=hyvä, K2=tyydyttävä, K1=kehno)
Saatavilla: 1 kpl

Hinta: 5,00 €     Osta »

Lisätietoa: Toimitetaan kirjeessä.


5,00 EUR
Kauppias:
Päijänne Antikvariaatti Oy, Jyväskylä

Kauppiaan toimitusehdot:

Hae lisää Päijänne Antikvariaatilla myynnissä olevia kirjoja.

Minimitilaus 5,00 € (+ toimituskulut).

Toimituskulut eivät sisälly kirjan hintaan.

Toimituskulut:

  1. Kirjeessä toimitettavat lähetykset 3,00 €.
  2. Postipaketissa toimitettavat lähetykset 5,00 € sähköisellä saapumisilmoituksella.
  3. Postipaketissa toimitettavat lähetykset 7,00 € paperisella saapumisilmoituksella (tätä käytetään jos tilaaja ei toimita suomalaista matkapuhelinnumeroa).
  4. Yli 80,00 € tilaukset postikuluitta (ei koske kirjasarjoja) Suomeen.
  5. Ilmoittakaa jos haluatte paketin postipaketin sijasta Matkahuollon pakettina. Matkahuollon kautta toimituskulut on 6,50 EUR per lähetys, kirjasarjat erikseen hinnoiteltuna, alkaen 9,00 EUR. Ilmoittakaa tällöin tilauksen yhteydessä itsellenne sopivin noutopiste, sen löydätte täältä: https://matkahuolto.fi/toimipisteet/toimipistehaku/
  6. Nouto liikkeestä 0 € *

Jos haluatte noutaa kirjat liikkeestä, ilmoitattehan siitä joko tilauksen yhteydessä tai mahdollisimman pian tilauksen tehtyänne, sillä suuri osa tuotteista on varastoitu muualle, eivätkä siten ole välittömästi saatavilla liikkeessä.

Kirjastoille toimitamme laskulla.

* Jos noutaa kirjat liikkeestä, mutta haluaa maksaa kirjat etukäteen laskulla, käteis- tai korttimaksun sijaan, perimme 1,50 € laskutuslisän.

Toimitusehdot koskevat 2. lk/Economy-lähetyksia Suomeen. Lisämaksu 1. lk/Priority-lähetyksistä, kirjauksesta, pakettien kotiinkuljetuksesta, ulkomaanlähetyksistä tai muista lisäpalveluista. Asiakas vastaa noutamattomasta postipaketista aiheutuneista lisäkustannuksista. Jos asiakas palauttaa tilauksen meistä johtumattomista syistä, emme maksa palautuskustannuksia tai palauta asiakkaan jo maksamia toimitusmaksuja.

Käsittelemme ja postitamme tilauksia yleensä vähintään kolme kertaa viikossa. Liikkeestä tilauksia voi noutaa noutoilmoituksen saatuaan liikkeen aukioloaikoina (arkisin 10–17, lauantaisin 10–14).

Työskentelemme korona-aikana yhden hengen voimin, joten tilausten käsittelyssä saattaa esiintyä pieniä viiveitä.

« Takaisin