Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Median jahtaamat

Heikki Saari

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Valitse kunto

Valittu tuote

Saari Heikki : Median jahtaamat

5,00 €

Toimitus Suomeen 5,90 €

Yhteensä 10,90 €

Käytetty - hyvä (K3)

Sidottu, kuvakansi

2010 / 1

Brahen Antikvariaatti

Haetaan tuotteita...











Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Moreeni

Sidosasu

Sidottu, kuvakannet

ISBN

9522540420

9789522540423

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

suomi

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

Median jahtaamien poliitikkojen inhimillinen puoli vihdoin esille! Uusia näkökulmia lööppien takaiseen elämään. Viime vuosina yhteiskunnallisten päättäjien tekemisiä on nostettu valtakunnan ykkösaiheiksi entistä herkemmin. Monet poliitikot ovat kokeneet joutuneensa julkisuuspyöritykseen ja koko median kentän vainoamiksi. Nyt paljon julkisuutta saaneet poliitikot saavat puheenvuoron. Heikki Saari on haastatellut toistakymmentä sellaista päättäjää, joiden voidaan sanoa joutuneen jossain uransa vaiheessa median jahtaamaksi. Mukana ovat mm. Kimmo Kiljunen, Marja Tiura, Tanja sekä siitä, miten lööpit ja viestinten valta ovat vaikuttaneet heidän uraansa ja yksityiselämäänsä Karpela, Arja Alho, Matti Ahde ja Ilkka Kanerva. He kertovat kokemuksistaan "median ajojahdin" kohteina ja millaisia tuntemuksia ja ajatuksia julkisuuden paine on herättänyt. Onko lööppijulkisuuden seurauksena menetetty maine vai voiko se kääntyä hyödyksi? Sallitaanko poliitikolle yhtään virhettä? Unohtuuko median jahdissa se, että poliitikkokin on ihminen? Ampuuko media jo liiankin kovilla? Politiikan toimittaja Heikki Saari pohtii ajankohtaisessa teoksessaan median roolia ja poliitikkojen ja toimittajien vuorovaikutusta. Teos pohjautuu Saaren laajaan tutkimusmateriaaliin sekä mukaan valittujen poliitikkojen suoriin haastatteluihin. Teoksessa on kuvaliite.

Aiheet

Alho, Arja.

Kantola, Ilkka.

Vilkuna, Pekka.

Rajala, Lyly.

Heinäluoma, Eero.

Karpela, Tanja.

Kanerva, Ilkka.

Kiljunen, Kimmo.

Kaikkonen, Antti.

poliitikot

media

joukkoviestimet

julkisuus