Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Christian Grönroos

Kirjasarja: Ekonomia

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "Palvelujen johtaminen ja markkinointi" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Talentum

Sidosasu

Nidottu, kansikuva

ISBN

9521428090

9789521428098

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

suomi

Alkuperäinen nimi

-

Kirjasarja

Ekonomia

Esittely

Lisäpainos. Palvelun, laadun ja toimivan asiakassuhteen tulee olla muutakin kuin termejä vuosikertomuksessa. Yritysten, ei vain palveluyritysten vaan kaikkien yritysten, tulee ymmärtää tarjoavansa asiakkailleen kokonaisvaltaisia tarjoomia, joihin
sisältyvät kaikki asiakkaan ja yrityksen väliset kohtaamiset.
Segmentoituneesta markkinointiosastoajattelusta tulee siirtyä koko yrityksen läpäisevään markkinointiajatteluun, sillä useimmiten suoraan asiakkaan kanssa ovat tekemisissä
aivan muut kuin markkinointiosaston ihmiset. Pysyvä laadun
parantaminenkin tulee useimmiten halvemmaksi kuin jatkuva virheiden korjaaminen. Kirjassa selvitetään, miten kaikkia organisaatioita voidaan johtaa palveluliiketoimintana ja päästä lähemmäksi nykyisiä ja tulevia asiakkaita. Alkuteos Service management and marketing : customer management in service competition.

Aiheet

asiakkuudenhallinta

asiakaspalvelu

markkinointi

palveluyritykset

palvelut

laatu

johtaminen

kilpailu

markkinointiviestintä

asiakassuhde

suhdemarkkinointi

kannattavuus

tuottavuus

brändit

imago

organisaatio

prosessit

teollisuus

yritykset

strategia