Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Hyvästä paras

miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?

Jim Collins

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Tuote ei saatavilla

Hyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät...

Lisää tuote omalle toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotetta tulee saataville Antikvaariin!

Haetaan tuotteita...

Teosta "Hyvästä paras" ei välttämättä ole tällä hetkellä saatavilla Antikvaarista tai teoslistamme on vielä puutteellinen. Katsothan samankaltaiset tuotteet sekä alempaa löytyvät tuote-ehdotuksemme teokseen liittyen. Voit myös lisätä tämän teoksen toivelistallesi ja saat halutessasi ilmoituksen sähköpostiisi, kun tuotteita tulee saataville.

Samankaltaiset tuotteet

Haetaan...

Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Talentum

Sidosasu

Sidottu, kuvakannet

ISBN

9521412062

9789521412066

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

suomi

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

Hyvä on parhaan vihollinen. Paljolti tästä johtuu, että ylivertaisuutta on niin vähän. Valtaosa yrityksistä ei kehity koskaan parhaaksi, sillä valtaosasta kehittyy hyviä - ja siinä ongelman ydin onkin.Voiko hyvästä yrityksestä kuitenkin tulla paras, ja jos voi, miten se onnistuu? Jim Collins etsi kysymykseen vastausta tutkimusryhmänsä kanssa viisi vuotta, ja kehitti sen perusteella mallin, joka kuvaa hyvästä parhaaksi kehittymisen prosessia. Kirja esittelee tämän prosessin ja sen osa-alueet, joiden avulla on mahdollista kehittää organisaatio, joka tuottaa pitkään ylivertaisia tuloksia. Avainkäsitteitä tässä muutosprosessissa ovat muun muassa viidennen tason johtajuus, siilikonseptin kehittäminen, kurinalaisuuden kulttuuri ja vauhtipyörä.Collins kutsuu lukijansa mukaan älylliseen seikkailuun, jonka tarkoituksena on selvittää, mikä tekee hyvästä parhaan. Samalla hän rohkaisee lukijaa suhtautumaan kriittisesti lukemaansa. Kaikki, mitä kirjassa kerrotaan, on siis tarkoitettu pohdittavaksi eikä sokeasti uskottavaksi. Lukija on tuomari. Näytöt puhukoot puolestaan.

Aiheet

yritykset

menestyminen

kilpailukyky

organisaatiot

kehittäminen

yrityskulttuuri

yritysstrategiat

liikkeenjohto

johtaminen

osaaminen

erottautuminen

yritystoiminta