Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa

Kuntoluokitus
K5 - uusi
K4 - erinomainen
K3 - hyv
K2 - tyydyttv
K1 - kehno

Etusivu - Haku - Taide, arkkitehtuuri, muotoilu, sisustus - Rewind: Forty Years of Design and Advertising - Myerson jeremy - Vickers Graham

Rewind: Forty Years of Design and Advertising

Tekij: Myerson jeremy - Vickers Graham
ISBN:
Tuoteryhm: Taide, arkkitehtuuri, muotoilu, sisustus
Kustantaja:Phaidon Press
Kieli: englanti
Painovuosi: 2002
Painos:
Sivumr: 512
Sidonta: Sidottu, ei kansipaperia
Kunto: K3 (K5=uusi, K4=erinomainen, K3=hyv, K2=tyydyttv, K1=kehno)
Saatavilla: 1 kpl

Hinta: 18,00     Osta »

Listietoa: - Toimituskulut: Luokka D (katso maksuluokat alempaa) tai sovittaessa nouto.

Paino 3,6 kg!

Rewind charts the history of design and advertising over the last 40 years. Drawing on the extensive archives of the London-based organization, Design and Art Direction (D&AD) - one of the world's leading bodies representing the creative industries of design and advertising - it covers a broad range of design disciplines, including graphic design, TV, press and poster advertising, product design, new media and retail packaging.

A wide-ranging essay sets out the historical framework and describes the main developments in design and advertising since the 1960s. A selection of eclectic case studies illustrates key moments in design history. Different leading practitioners have each contributed texts to different decades from different angles, providing unique personal insights into the design and advertising of that era.


18,00 EUR
Kauppias:
Antikvariaatti Living Doll, Helsinki

Tilattujen ja maksettujen kirjojen postitukset normaalisti 1-2 kertaa viikossa (toimitusaika voi olla n. 1-5 päivää maksun saapumisesta). Nouto sovittaessa.

« Takaisin