Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa

Kuntoluokitus
K5 - uusi
K4 - erinomainen
K3 - hyvä
K2 - tyydyttävä
K1 - kehno

Etusivu - Haku - Talous (liiketalous, kansantalous) - Asiantuntijapalvelujen tuotteistaminen - Sipilä Jorma

Asiantuntijapalvelujen tuotteistaminen

Tekijä: Sipilä Jorma
ISBN: 9510210129
Tuoteryhmä: Talous (liiketalous, kansantalous)
Kustantaja:Wsoy
Kieli: suomi
Painovuosi: 1996
Painos: 1.
Sivumäärä: 151
Sidonta: Sidottu kansipaperi


Tämä kappale on myyty.
Tekijän nimeä klikkaamalla voit löytää lisää ko. tekijän kirjoja. Voit myös jatkaa etsintää hakukoneellamme »

Alla lisää hakuasi vastaavia kirjoja. Kirjan nimeä klikkaamalla saat tarkemmat tiedot ja pääset tilaamaan.

Sipilä Jorma: Asiantuntija ja johtaja - Miten hallitsen nämä kaksi roolia? (Ekonomia-sarja) WSOY, 1996, 199 s., painos: 2., kunto: K3, Sidottu kansipaperi, 12 EUR

Sipilä Jorma: Asiantuntijapalvelujen markkinointi WSOY, 1996, 386 s., painos: 2., kunto: K3, Sidottu kansipaperi, 7 EUR

Sipilä Jorma: Asiantuntija ja johtaja/Miten hallitsen nämä kaksi roolia? Wsoy, 1996, 199 s., painos: 2, kunto: K3, Sidottu kansipaperi, 10 EUR

Sipilä, Jorma: Asiantuntija ja johtaja : miten hallitsen nämä kaksi roolia Weilin + Göös, 1991, 199 s., painos: 1, kunto: K3, Sidottu kansipaperein (kovakantinen), 15 EUR

Sipilä, Jorma: Asiantuntija ja johtaja : miten hallitsen nämä kaksi roolia Weilin + Göös, 1991, 199 s., painos: 1, kunto: K4-, Sidottu kansipaperein (kovakantinen), 17 EUR

Sipilä, Jorma: Asiantuntija ja asiakas : myymmekö tunteja vai tulosta WSOY, 1998, 186 s., painos: 1, kunto: K3+, Sidottu kansipaperein (kovakantinen), 16 EUR

Sipilä, Jorma: Asiantuntijapalvelujen markkinointi Weilin + Göös, 1992, 386 s., painos: 1, kunto: K3+, Sidottu kansipaperein (kovakantinen), 13 EUR

Sipilä Jorma: Asiantuntija ja asiakas - Myymmekö tunteja vai tulosta? WSOY, 1998, 186 s., painos: 1, kunto: K3, Sidottu kansipaperi, 10 EUR

« Takaisin