Antikvaari
Hae tuotteitaAsiakaspalveluLuo asiakastiliKirjaudu

Hyvästä paras

miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?

Jim Collins

Ei tuotekuvaa

Kirjoita arvostelu

Valitse kunto

Ehdotettu tuote

Collins Jim : Hyvästä paras. Miksi jotkut yritykset menestyvät ja tois...

25,00 €

Toimitus Suomeen 4,95 €

Yhteensä 29,95 €

Käytetty - erinomainen (K4)

Sidottu, kuvakansi

2003 / 6

Finn-Scholar - Tietokirjoja

Haetaan tuotteita...











Tiedot

Kustantaja/julkaisija

Kauppakaari

Sidosasu

Sidottu, kuvakannet

ISBN

9521405384

9789521405389

Tuoteryhmät

Ei tiedossa

Kieli

suomi

Alkuperäinen nimi

-

Esittely

Hyvä on parhaan vihollinen. Paljolti tästä johtuu, että ylivertaisuutta on niin vähän. Valtaosa yrityksistä ei kehity koskaan parhaaksi, sillä valtaosasta kehittyy hyviä - ja siinä ongelman ydin onkin.Voiko hyvästä yrityksestä kuitenkin tulla paras, ja jos voi, miten se onnistuu? Jim Collins etsi kysymykseen vastausta tutkimusryhmänsä kanssa viisi vuotta, ja kehitti sen perusteella mallin, joka kuvaa hyvästä parhaaksi kehittymisen prosessia. Kirja esittelee tämän prosessin ja sen osa-alueet, joiden avulla on mahdollista kehittää organisaatio, joka tuottaa pitkään ylivertaisia tuloksia. Avainkäsitteitä tässä muutosprosessissa ovat muun muassa viidennen tason johtajuus, siilikonseptin kehittäminen, kurinalaisuuden kulttuuri ja vauhtipyörä.Collins kutsuu lukijansa mukaan älylliseen seikkailuun, jonka tarkoituksena on selvittää, mikä tekee hyvästä parhaan. Samalla hän rohkaisee lukijaa suhtautumaan kriittisesti lukemaansa. Kaikki, mitä kirjassa kerrotaan, on siis tarkoitettu pohdittavaksi eikä sokeasti uskottavaksi. Lukija on tuomari. Näytöt puhukoot puolestaan.