antikvaari_logo
Tuotekuva

Digitaalinen asiakaskokemus - Menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Filenius Marko

Kauppias

Divari & Antikvariaatti Kummisetä

Kunto

K4
(K5=uusi, K4=erinomainen, K3=hyvä, K2=tyydyttävä, K1=kehno)

Saatavilla

1 kpl

Hinta
20,00
Tuotetiedot

ISBN

9789522911278

Tuoteryhmä

Tietotekniikka

Kustantaja

Docendo

Kieli

suomi

Painovuosi

2015

Painos

1. p

Sivumäärä

216

Sidonta

Sidottu, kuvakannet

Numeroitu

Ei asetettu

Signeerattu

Ei asetettu

Ensimmäinen painos

Ei asetettu


Tuotteen lisätiedot
Liiketoiminta digitalisoituu toimialasta riippumatta. Samalla kilpailu kiristyy. Yritykset ja palvelut muistuttavat yhä enemmän toisiaan. Asiakkaiden on helppo vaihtaa toimittajaa tai ostopaikkaa, uskollisuus vähenee. Asiakaskokemuksesta on tulossa olennainen kilpailutekijä, jota vielä harva yritys ymmärtää täysin hyödyntää. Asiakaskokemus kokonaisuutena ja erityisesti digitaalisissa kanavissa edellyttää yritykseltä uutta ajatusmallia, jossa asiakkaan tarpeen lisäksi ymmärretään ne olosuhteet, joissa asiakas ostopäätöksiään tekee. Käytännön toteutuksessa tulee lisäksi ymmärtää kunkin viestintäkanavan erityispiirteet ja olla kykyä johtaa tuotekehitystä vaativassa teknologiaympäristössä. Kirja syventyy asiakaskokemuksen luomiseen eri näkökulmista. Lukuisten käytännön esimerkkien kautta valotetaan, miten asiakaskokemus muodostuu ja missä voidaan mennä vikaan. Kirja on suunnattu yrityksen liiketoiminnan eri osaalueiden vastuuhenkilöille. Liiketoimintajohdolle se antaa kokonaiskuvan asiakaskokemuksen roolista liiketoiminnan menestyksessä ja kuinka se johtamisessa otetaan huomioon. Markkinoinnin parissa työskentelevälle kirja antaa lukuisia oivalluksia ymmärtää asiakasta paremmin. Tietotekniikan parissa toimiville kirja valaisee, kuinka palveluiden käyttäjät kokevat digitaaliset palvelut ja miten niitä voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi. Digitaalinen asiakaskokemus edellyttää johtamiselta kokonaisvaltaista näkemystä liiketoiminnasta, teknologioiden vaikutuksista ja asiakaskäyttäytymisen muutoksesta. Lopulta kyse ei kuitenkaan ole rakettitieteestä, eikä useinkaan vaadita jätti-investointeja. Oma liiketoiminta ja ennen kaikkea asiakas tulee nähdä uudella tavalla - kirja kertoo, miten tässä onnistutaan ja miten liiketoimintaa kehitetään monikanavaisessa toimintaympäristössä. Marko Filenius (KTM) omaa lähes 20 vuoden kokemuksen sähköisen liiketoiminnan parista. Tällä hetkellä hän vastaa markkinointi- ja analytiikkateknologioiden liiketoiminnan kehityksestä Descom Oy:ssä. Kyseisen liiketoiminnan keihäänkärkenä on asiakaskokemuksen analysointi ja johtaminen.

Tuotetietoja muokattu viimeksi 9/4/2020.

Osta Filenius Marko : Digitaalinen asiakaskokemus - Menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa Antikvaarista

Samalta kauppiaalta

Selaile saman kauppiaan valikoimaa tästä! Säästät usein postikuluissa, kun tilaat samalta kauppiaalta useamman tuotteen kerralla, kuin että tilaisit eri kauppiailta!

Tuote-ehdotukset

Tuote-ehdotuksia ladataan...