antikvaari_logo
Tuotekuva

The Internet case study book

Kauppias

Finlandia Kirja

Kunto

K3
(K5=uusi, K4=erinomainen, K3=hyvä, K2=tyydyttävä, K1=kehno)

Saatavilla

1 kpl

Hinta
6,00
Tuotetiedot

ISBN

3836518953

Tuoteryhmä

Tietotekniikka

Kustantaja

Taschen

Kieli

englanti

Painovuosi

2010

Painos

1. painos

Sivumäärä

382

Sidonta

Nidottu (pehmeäkantinen)

Numeroitu

Ei asetettu

Signeerattu

Ei asetettu

Ensimmäinen painos

Ei asetettu


Tuotteen lisätiedot
jonkin verran kulumaa kansissa, pienoista tahraisuutta kansissa




Muut tekijät: Wiedemann, Julius ; Ford, Rob



Asiasanoja: Internet., sociala medier, Social media, Electronic commerce, Web sites, Internet marketing, suunnittelu., sosiaalinen media., markkinointi., verkkosivustot., kampanjat., verkkokauppa., verkkomainonta., WWW-sivut., verkkoliiketoiminta., digitaalinen markkinointi., WWW., Elektronisk handel, webbplatser, Marknadsfr̲ing via Internet

Tuotteen mitat: korkeus: 228 mm, leveys: 169 mm, paksuus: 35 mm, paino: 1200 g

Hintaan lisätään lähetyskulu luokan D mukaan (ks. lähetyskulu Toimitusehdot-välilehdeltä)


Tuote lisätty myyntiin 6/30/2021. Tuotetietoja muokattu viimeksi 6/30/2021.

Osta The Internet case study book Antikvaarista

Samalta kauppiaalta

Selaile saman kauppiaan valikoimaa tästä! Säästät usein postikuluissa, kun tilaat samalta kauppiaalta useamman tuotteen kerralla, kuin että tilaisit eri kauppiailta!

Tuote-ehdotukset

Tuote-ehdotuksia ladataan...