Ostoskori

Ei tuotteita ostoskorissa

Kuntoluokitus
K5 - uusi
K4 - erinomainen
K3 - hyv
K2 - tyydyttv
K1 - kehno

Hakutulokset

Haullasi lytyi 49 teosta, jotka ovat alla aakkosjrjestyksess tekijn nimen ja kirjan nimen mukaan.


Arantola Heli: Uskollinen asiakas. Kuluttaja-asiakkuuksien johtaminen
Kustantaja: Wsoy, painovuosi:2003, 164 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu kansipaperi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Blomqvist Ralf - Dahl Johan - Haeger Tomas: Suhdemarkkinointi. Asiakassuhteet strategisena kilpailukeinona
Kustantaja: Weilin+Gs, painovuosi:1993, 196 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu kansipaperi, 12 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Cova Bernard (&al): Project Marketing. Beyond Competitive Bidding
Kustantaja: Wiley, painovuosi:2002, 236 sivua, painos: , kunto: K4, Nidottu, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Docters Rob (&al.): Contextual Pricing. The Death of List Price and the New Market Reality
Kustantaja: McGraw-Hill, painovuosi:2012, 264 sivua, painos: , kunto: K4, Sidottu kansipaperi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Forssll Jarno - Laurila Esa: Hyvt mediasuhteet. Myytit, todellisuus ja parhaat kytnnt
Kustantaja: WSOYpro, painovuosi:2007, 180 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu kansipaperi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Grnroos, Christian: Miten palveluja markkinoidaan
Kustantaja: Weilin+Gs, painovuosi:1989, 135 sivua, painos: 4, kunto: K4, Sidottu kansipaperein, 10 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Hakala Petteri - Michelsson Lalle: Myynninmurtajat. 20 uskomusta B2B-myynnist
Kustantaja: 9789521414169, painovuosi:2009, 288 sivua, painos: 1, kunto: K4, Nidottu, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Hakala Petteri - Michelsson Lalle: Myynninmurtajat. 20 uskomusta B2B-myynnist
Kustantaja: Talentum, painovuosi:2009, 288 sivua, painos: 1, kunto: K4, Nidottu, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Helsing Jane (&al): Impact Without Authority. How to Leverage Internal Resources to Create Customer Value
Kustantaja: Strategic Account Management Association, painovuosi:2003, 217 sivua, painos: , kunto: K4, Nidottu, 10 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Isokangas Antti - Vassinen Riku: Digitaalinen jalanjlki
Kustantaja: Talentum, painovuosi:2010, 240 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu, kuvakansi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Isokangas Antti - Vassinen Riku: Digitaalinen jalanjlki
Kustantaja: Talentum, painovuosi:2010, 240 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu, kuvakansi, 12 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Jusln Jari: Netti mullistaa markkinoinnin. Hydynn uudet mahdollisuudet
Kustantaja: Talentum, painovuosi:2009, 375 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu, kuvakansi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Koivumki Elina - Hkknen Petteri: Markkinointijuridiikka 2011
Kustantaja: Helsingin seudun kauppakamari, painovuosi:2011, 281 sivua, painos: 1, kunto: K4, Nidottu, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Kotler Philip &al.: Marketing 3.0. From Products to Customers to the Human Spirit
Kustantaja: Wiley, painovuosi:2010, 208 sivua, painos: , kunto: K4, Sidottu kansipaperi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Kotler Philip - Pfoertsch Waldemar: B2B Brand Management
Kustantaja: Springer, painovuosi:2006, 357 sivua, painos: , kunto: K4, Sidottu, kuvakansi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Leino Antti: Dialogin aika. Markkinoinnin & viestinnn digitaaliset mahdollisuudet
Kustantaja: Infor, painovuosi:2010, 335 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu, kuvakansi, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Lindberg-Repo, Kirsti: Asiakkaan ja brndin vuorovaikutus. Miten johtaa brndin arvoprosesseja?
Kustantaja: Wsoy, painovuosi:2005, 291 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu, kuvakannet, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Lindroos Satu (ym.): Kirkas brndi. Miten suomalainen tuote erottuu, lis arvoaan ja perustelee hintansa
Kustantaja: Wsoy, painovuosi:2005, 271 sivua, painos: 1, kunto: K4, Nidottu, 15 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin


Lotti Leila: Tehokas markkina-analyysi
Kustantaja: Wsoy, painovuosi:2001, 206 sivua, painos: 1, kunto: K4, Sidottu, kuvakannet, 12 
Listiedot | Myyj: Finn-Scholar - Tietokirjoja.fi

Lis ostoskoriin