Valitse kunto
Ehdotettu tuote
Collins Jim : Hyvästä paras. Miksi jotkut yritykset menestyvät ja tois...
25,00 €
Käytetty - erinomainen (K4)
Sidottu, kuvakansi
2003 / 6
Finn-Scholar - Tietokirjoja
Haetaan tuotteita...
Tiedot
Kustantaja/julkaisija
Kauppakaari
Sidosasu
Sidottu, kuvakannet
ISBN
9521405384
9789521405389
Tuoteryhmät
Ei tiedossa
Kieli
suomi
Muut tekijät
Alkuperäinen nimi
-
Esittely
Hyvä on parhaan vihollinen. Paljolti tästä johtuu, että ylivertaisuutta on niin vähän. Valtaosa yrityksistä ei kehity koskaan parhaaksi, sillä valtaosasta kehittyy hyviä - ja siinä ongelman ydin onkin.Voiko hyvästä yrityksestä kuitenkin tulla paras, ja jos voi, miten se onnistuu? Jim Collins etsi kysymykseen vastausta tutkimusryhmänsä kanssa viisi vuotta, ja kehitti sen perusteella mallin, joka kuvaa hyvästä parhaaksi kehittymisen prosessia. Kirja esittelee tämän prosessin ja sen osa-alueet, joiden avulla on mahdollista kehittää organisaatio, joka tuottaa pitkään ylivertaisia tuloksia. Avainkäsitteitä tässä muutosprosessissa ovat muun muassa viidennen tason johtajuus, siilikonseptin kehittäminen, kurinalaisuuden kulttuuri ja vauhtipyörä.Collins kutsuu lukijansa mukaan älylliseen seikkailuun, jonka tarkoituksena on selvittää, mikä tekee hyvästä parhaan. Samalla hän rohkaisee lukijaa suhtautumaan kriittisesti lukemaansa. Kaikki, mitä kirjassa kerrotaan, on siis tarkoitettu pohdittavaksi eikä sokeasti uskottavaksi. Lukija on tuomari. Näytöt puhukoot puolestaan.